Yılbaşından önce 3 defa arayıp taahüdümü yenilemem için bilgi veren Türk Telekom, ne hikmetse kendi kendine bu ay 23.02.2017 tarihinde Yeni Yıl 4 GB tarifesine zam yapmış. 12 ay taahhüt dönemi boyunca, 30 TL olması gerek faturam şimdi 35 TL. Farklı insanlardan da bu tip şeyler duyuyorum. Türk Telekom zararını halktan çıkarmaya çalışıyor anladığım kadarıyla. Konuyu Tüketici Hakem Heyeti, Tüketici Mahkemesi dahil tüm mercilere taşıyacağımın bilinmesini isterim. Umarım bu bir an önce durdururlar.
Yorum Gönder