Nakil işlemimde yeni evimde fiber altyapısı olmadığı için ADSL kullanmak zorundayım ancak boş port sorunu yaşıyorum hattımı dondurdular ancak hala pir işlemini çözemedikleri ve bana yansıtılan faturada modeminde ücretini aldığı görülüyor vermedikleri internetin kiralık modem parasını almak nasıl bir saçmalıktır. Sözleşmemi okuduğumda bununla alakalı bir ibare yok sorun benim taahhüdümden kaynaklı değildir hem internetimi altyapı sorunlarından dolayı bağlamıyorlar hem de hattı yılda 2 defa dondurabilceğimi söyleyip vermedikleri internet hizmetinin modem parasını alıyorlar müşteri hizmetleri genel müdürlüğe genel müdürlük müşteri hizmetlerine yönlendirip duruyor sorunumun bir an önce çözülmesini istemekteyim.
Yorum Gönder