İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Nakil İşlemi Hat Aktivasyonu Sorunu

08.02.2017 tarihinde TTNET bayisinden yalın internet hattımı nakil için talepte bulundum ekipler 09.02.2017 tarihinde adresime gelerek nakil olayını gerçekleştirdiklerini demelerine rağmen sistemlerden bakıldığında hala hattım beklemede gözükmektedir. Müşteri hizmetlerini 5 defa aradım her seferinde arıza formunu doldurduklarını ve en kısa sürede dönüş yapılacağı söylenmesine rağmen tarafıma herhangi bir dönüş sağlanmamıştır. TTNET gibi büyük bir firma yeni başvurularda hattı 1 günde aktif ederken nakillerde 1 ayda mı olacak diye endişeliyim ve etrafımdaki bütün kullanıcılara da bu şikayetimi yaymaya karar verdim bir an önce bu problemin düzeltilmesini istiyorum yetkililere duyurulur!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget