Türk Telekom'un bağlamış olduğu internet kablolalarına takılmayan bir aparattan dolayı sürekli internet kopma sıkıntısı yaşıyorum. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım ve her seferinde bana sistemsel bir hata olduğunu, bu yüzden randevu veremediklerini söylediler. Sonra tekrar aradım ve bir yetkiliyle görüşmek istediğimi söyledim. Beni bilmem bir şey temsilcisi A*** diye birine bağladılar. O her kimse bizzat kendi ilgileneceğini söyledi, ama 1 hafta geçmesine rağmen ne arayan, ne de soran oldu. 1 aydır net kullanamıyorum. Dün akşam yine aradım, pazartesi geleceklerini söylediler. Yarında gelmezlerse BİMER'e kadar şikayet etmeyi ve dava açmayı düşünüyorum. Bir daha mı TTNET, asla.
Yorum Gönder