Türk Telekom GSM hat müşterisiyim. 29.11.2016 tarihinde hattımı mobil ödemelere kapattığım halde 11.02.2017 tarihinde internette gezinirken kendi kendine açılan sayfalardaki sitelerden farkında olmadan bir anda tıklanan ve abonelik başlatılan bir oyun sitesine Türk Telekom tarafından mobil ödeme vasıtası ile aracılık edilerek, 20 TL tutarında abonelik yapılmış ve güncel faturama bu tutar yansıtılmıştır. 29.11.2016 da bu tip aboneliklere karşın tedbirimi alıp hattımı mobil ödemelere kapattığım halde 11.02.2017 tarihinde böyle bir ödeme yapılması benim sorumluluğumda değildir. 20 TL'nin güncel faturamdan düşülmemesi durumunda fatura kesiminden sonra Tüketici Hakem Heyetine konu ile ilgili başvuruda bulunacağımı bildiririm.
Yorum Gönder