İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Magazin0 Aboneliğiniz Başladı.

Saat 9:44de"Magazin0 aboneliğiniz başladı. Aylık 20 TL'ye magazin haberleri cebinizde. " şeklinde mesaj aldım. Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve müşteri hizmetleri iptalini sağladı. İptal mesajı 09:51 de geldi. Müşteri hizmetleri ile görüşmemde güncel faturama yansımamış iptal ettik yansımayacak şekilde bilgi verdi. Fakat akşam güncel faturamın 20 TL fazla olduğunu gördüm. Müşteri hizmetlerini aradım sistemde sorun var yarın aramamı istediler yarın aradım işlem incelemesine aldık 24 ila 48 saat içerisinde dönüş yapılacağını belirttiler. Müşteri hizmetleri geri dönüş yaptı "parayı ödeyeceksiniz. Servis sağlayıcı firma geri ödemeyi kabul etmiyor bu parayı ödeyeceksiniz" şeklinde bilgi verdiler. Mağdur olarak henüz faturama yansımamış ve yapılan işlemin usulsüz olduğunu belirtmeme rağmen Türk Telekom müşterisini korumamış ve mağdur edenlere paramı vermeme yardımcı olmuştur. İade istemekteyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget