Bir sene önce Türk Telekom'dan evime internet bağlattım ve kullanmaya başladım. Bir iki hafta önce internet bağlantım kesildi ve gerekçe olarak da telefon faturasını ödemediğim söylendi ancak telefon bağlantısı olmadan internet almak için başvurmuştum. Bana yardımcı olmaya çalışan Türk Telekom çalışanı da yalın internet bağladığını ve telefon olmadan kullanabileceğimi söyledi ve bana vermiş olduğu sözleşmede sadece internet kısmını işaretleyip imzalamıştım. Ben de imzalamam için verdikleri sözleşmeyi imzaladım fakat şimdi interenetim kesildi ve taahhüt ile aldığım için taahhüt parası istiyorlar ve de parayı çabuk ödemezseniz avukata masrafı da biner haberiniz olsun diyerek tehditte bulunuyorlar.
Yorum Gönder