Türk Telekom Kullanmadığım Hatta Fatura Hakkında. 09.01.2017 tarihinde Türk Telekom'dan ********'e geçtim şimdi Türk Telekom 54 lira fatura çıkarmış. Kullanmadığım hat neye göre para istiyor. Savcılığa suç duyurusunda bulunsam ceza alır mı. Tiny 13:04:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: GSM Operatörleri İletişim Şikayetler Şikayetvar Türk Telekom
Yorum Gönder