İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Kablo Çekilmiyor Mağdurum.

Bulunduğum mahallede sokaktaki direkten kabloyu kesip çalmışlar yaklaşık1.5 sene olacak hala kablo çekilmedi. Ne zaman sorsak yatırım yapılacak deniliyor bu ne saçmalık. Maalesef başka sağlayıcıda kullanamıyorum. Türk Telekom altyapısı olmadığı için ben her ay 60 70 lira fatura ödemek zorunda değilim. Cep telefonu interneti yüzünden arkadaş ne zaman bu kabloyu çekeceksiniz de millet rahata kavuşacak. Maddi imkanım yok olsa da bu sokaktan taşınsam. Dönüş yapın bir şeyler yapın yeter artık!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget