İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İşini Doğru Düzgün Yapmıyor.

Bundan 3 hafta önce Superonline'ye internet başvurusu yaptım. Superonline geldi kurulum yaptı fakat telefon direğindeki kutuda etiketleme yok sinyal yok altyapı Türk Telekom yapması gerekiyor dedi. Türk Telekom geldi. Sanki ben Türk Telekom'dan hizmet alma mecburiyetim var gibi tavırla gelen bir Türk Telekom çalışanı umursamaz bir halde sinirli sinirli direğe çıkıp çalışıyor burası diyerek işini yapmadan gidiyor. Superonline yapacak bunu diyor bizi ilgilendirmez diyor. Superonline geliyor bakıyor sinyal yok. Türk Telekom hiçbir şey yapmamış diyor. Arkadaşım siz nasıl bir kurumsunuz ya. Siz maaş almıyor musunuz bu işten. Bedava mı hizmet veriyorsunuz? Adam akıllı işinizi neden yapmıyorsunuz? İlla şikayet kaba saba konuşarak mı çözelim bu işleri. Herkes sizin gibi olsa siz evinizde nasıl bir hizmet alıyorsunuz merak ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget