İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom'dan  İnternet Alamadım

Türk Telekom'dan 31. 01. 2017 tarihinde sözleşmem bitti ben kapattırdım ve akabinde beni müşteri hizmetlerinden aradılar ve H***bey neden kapattırdığınızı öğrenebilir miyim dedi hanımefendi, ben de bana pahalı geliyor ondan dedim, sizi kazanalım size teklifimiz 1 ay bedava 24 ay taahhütle sözleşme yapalım dediler. Ben de ilk etapta düşünmediğimi kapattırmak istediğimi söyledim, bir şekilde uğraşarak beni caydırdı, sonra 3 saat içerisinde internetiniz gelecek dedi internetim gelmedi. Tekrar aradım arıza kaydı açalım dediler 48 saat içinde açılacak dedi yine olmadı gelmedi internet sonrasında yine aradım akşam saat 20:00'de gece 12.00'ye kadar gelmezse iptal edin dedim tamam beyefendi dediler yine açılmadı, ben bu Telekom'dan oldum olası memnun değilim, aldığım günden beri ama ne yapacaksınız Türk Telekom'umuz kazansın uğraştım ama onlar hala tüketici kaybetmeyi tercih ediyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget