Geçtiğimiz haftalarda annem telefonda konuşurken araya 3. bir ses giriyor telefonu kapatmasını ve çalışma olduğunu söylüyor annemde sorgusuz tamam diyor kapatıp dışarıya bakıyor. Gerçekten TTNET'in arabası var ve birisi kotada bir şeyler yapıyor neyse akşamında interneti açtığımda hızım 0.90kb/sn olarak ölçtüm hemen müşteri memnuniyetini aradım ve hızımda inanılmaz bir düşüş olduğu teknik ekip yönlendireceğiz denildi kabul ettim ve 2. günün sonunda ne gelen var ne giden. Tekrar çağrı merkezini aradığımda hata sizden kaynaklı bu yüzden ücretli ekip gelecek denildi. Bende sinirlenip bir güzel saydırdım bunlara daha sonra internetim düzeldi. Yaklaşık olarak 4.50 MB /s olarak ölçüm yaptım ki bu bile inanılmaz kötü daha sonra eve geldiğimde aynı ekip tekrar kapıdaydı. Arıza kaydına geldik denildi ve inceleme sonucu evime gelen hat benim olmadığı ortaya çıktı fakat firma suçu hala bana atıyor durum bu.
Yorum Gönder