Telefonsuz olarak bağlattığım interneti kapatmak isteyince neler çıktı karşıma neler. Size nasıl bir kampanya uyguluyorlar, süresi nedir, hattınızı dondurursanız sonrasında ne oluyor? Bu paketin içinde önce ücretsiz dedikleri bir ay ya da 3 ay sonra ücret aldıkları neler var? İptal için çağrı merkezini arayıp kendinizi iyice kötü duruma düşürüyorsunuz, kapattığınızı sandığınız hat, kapanmıyormuş, gelen faturadan anlıyorsun illaki ofise gidiyorsun. Ofislerde işlemi yaptık tamamdır artık sorun yok. Çıkan şu faturaları köşedeki camlı bölmeli vezneye ödeyin... İşlem tamam... Hayır tamam değil. 1 ay yirmi beş gün sonra bir fatura geliyor... . Koşuyorsun ofise. Efendim hattınızı kapatmamışsınız ki halen açık... Tansiyonum tavan yapıyor. Bu nasıl iştir? Asıl üzüldüğüm bütün bu işlemleri yapanların beni zora sokanların Türk vatandaşları olması. Kalbim sızladı.
Yorum Gönder