İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Halledilmeyen Sorun Yüzünden Mağdurum

10 Ocak'ta Niğde ilinden Mersin iline interneti nakil ettirmek için 444 1 444'ü aradım. Bana verdiğim adreste port sorunu olduğunu söylediler. Yaklaşık bir hafta sonra da gelip hattı çektiler hattın üzerine ismimi yazdılar ve bitti dediler. 1 ay geçti aradan iki gün önce iş yerimi açmak için net bağlantısı olması gerekti ve net bağlantısı yoktu. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım yardımcı olacağız dediler ama on kere aramama rağmen hala gelen yok! Ayrıca dün bir ay önce sorun olan port sorununun giderilmediğini öğrendim. Bu akşam dükkanımın net üzerinden kurulum işlemleri olması gerek ama bu bir aydır halledilmeyen sorun yüzünden işlerimi halledemiyorum! TTNET çalışanlarından şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget