İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Haksız Kazanç Olduğunu Düşünüyorum!

Paketim bitti acil durumlarda kullanmak üzere hattıma 20 TL attırdım. İnterneti açtım sadece 2 dakika açık kaldı ve 20 TL sıfır TL'ye düştü müşteri hizmetleri tatmin edici bir cevap bile veremedi. Hattımı taşıdım şu an çok memnunum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget