Geçen gün internette dolaşıyordum ve saat 17.35 civarında paketimin bittiği bilgisi geldi, ben de hattımda zaten 35 TL bulunduğu için 12 TL'lik ek paket yapmak istedim fakat bakiyemin yeterli olmadığı mesajı geldi. Kontrol ettiğimde sadece 10 TL'min kaldığını gördüm ama hiçbir kullanım yapmamıştım. Uygulamadan TL harcamalarına baktığımda ise neredeyse sabah 11.00'den beri internet ücreti kesildiğini gördüm! Türk Telekom paketimin bittiğini bana saatlerce bildirmeden benden ücret kesimi yapmış! Tam 25 TL kesmiş benden! Ama hattımda TL olmayınca paketimin bittiğini anında haber veriyor!
Yorum Gönder