28.11.2017 tarihinde numaramı faturasız hattan faturalı hatta geçirdim güya 3 ay boyunca memnun kalmasam ücretsiz cayma hakkınız var dediler. 2. ayım dolduktan sonra tekrardan faturasız hatta geçmek için müşteri hizmetlerini aradım gereken bilgileri aktardım. Çeşitli bahaneler ile 3 aylık sürecimin dolduğu bilgisi aktarıldı. Sistem üzerinden kontrol etmelerini istedim daha sürecin dolmasına çok vardı hala da 3 ayım dolmuş değil. Şubat 28'de sürem bitiyor ben iptalini 2 Şubat tarihinde istedim. Faturam 23 TL iken cezai işlem uyguladılar süreç dolmadan 55 TL ücret ödeyeceksin dediler. Neyse ki 8 Şubat'ta faturasız hatta geçirdiler bu sefer de 72,41 TL'lik bir ödeme yapmam için mesaj gönderdiler. Faturalıya geçmeyin 3 aylık ücretsiz cayma hakkınız yok bunu bilin anca insanları yanıltıyorlar!
Yorum Gönder