Türk Telekom Funtoonez üyeliği adı altında 14 TL ücret yansıttı! 27/02/2017 tarihinde nasıl olduğunu hiç anlayamadığım şekilde akşam cep telefonuma gelen mesajla şoka uğradım. "Türk Telekom mobil ödeme işleminiz başarıyla gerçekleşti, Funtoonez aboneliğiniz başladı. Hattınızdan 14 TL / hafta abonelik ücreti alındı. " şeklinde mesaj geldi. İlgili üyeliğin nasıl yapıldığı konusunda en ufak bilgim yok. Yıllardır abonesi olduğum Türk Telekom para işlevini dahi bilmediğim bir platforma üye olduğum bahanesiyle 14 TL ücret kesti. İlgili ücretin iadesini talep ediyorum. İade edilmemesi durumunda da hattı taşıyıp bir daha mağazalarının dahi önünde geçmeyeceğim.
Yorum Gönder