11.02.2017 14:30 tarihinde ve saatinde tarafım (mobil fatura) Adı altında gelen mesajda 83.25 TL'lik fatura borcumun olduğu belirtilmiştir. Buna istinaden 444 4 375 numaralı müşteri hizmetlerni arayıp (müşteri hizmetleri) ile yaptığım görüşmede sorunumun çözümüne gidilememiştir. Yetkili talebim üzerine 14:39 'da (N**) Adında takım lideri ile görüşme sağladığımda sorunu tekrardan nezih bir ifade ile dile getirmeme rağmen faturamı ödemediğimi ve süre aşımı gerçekleştiğini dile getirdi.Her ne kadarda detaylı ve/veya borçlu olduğuma dair elektronik ortamdan mail olarak tarafıma aktarılmasını istediysemde bunun karşılığında mail başına 1 TL ücret istenildi. Bizim bildiğimiz koca Türk Telekom Teknoloji çağında mail için ücret istemekte ve bilinçsiz aynı zamanda saygısız personeller çalıştırmaktadır. An itibarı ile Türk Telekom ile olan ilişiğimin kesilmesini ve aboneliğimin iptalini talep ediyorum.
Yorum Gönder