25 Şubat 2017 tarihinde mobil hattıma tanımlı yeni yıl 6 GB paketimin kullanım süresinin ertesi gün dolacağına dair bir mesaj aldım Türk Telekom'dan. 26 Şubat 2017 tarihinde sabah 02.21'de 40 lira + 15 lira toplamda 55 liralık bir para yüklemesi yaptım. Saat 02.26 da mevcut bakiyemin 53 TL 72 kuruş olduğunu bildirir bir mesaj aldım. 26 Şubat 2017 tarihli gün içinde fark ettim ki tarife paketim otomatik olarak güncellenmemiş ve bakiyem 0,22 kuruşa düşmüş. Türk Telekom müşteri hizmetlerine itiraz ettiğimde de geçiş süresince mobil veri açık olduğu için paranın tamamının tükendiği cevabını aldım. Bu süre içinde paketimin süresi dolduysa hattımda para olmadığı halde nasıl internet harcaması yapabildim? Para yüklemesi yaptıktan sonra da 39 liralık kayıtlı paket için 53 lira 72 kuruşluk bir bakiye varken neden paketim güncellenmedi? Bu soruların cevabını Türk Telekom'dan alamıyorum, şikayetçiyim.
Yorum Gönder