Faturalı gelsene 1 GB taahhütsüz pakette olan hattımı ilk faturayı ödedikten sonra faturasız ön ödemeli hatta geçirmek için talepte bulundum bu işlem zar zor güç bela 1 hafta sonra onaylandı. Neyse o kısımda zaten tartışılır faturasız hatta geçme bedeli adı altında zaten yasal olmayan 20 lirayı son faturaya eklediniz ve hiç kullanmadığım o ay ki paket ücretini de yansıtınız. Peki toplamda son olarak çıkan 119,84 liralık fatura ödemesini neye istinaden çıkardınız burda yasal olmayan birtakım şeyler var. Konuyla alakalı ne müşteri hizmetleriniz telefona bakıyor ne de yetkililer konuyu Tüketici Hakem Heyeti ve BTK ya taşıyacağım ve en kısa zamanda da operatörümü değiştireceğim ve bu şikayetimi de buradan kaldırmayacağım ki herkes bilsin.
Yorum Gönder