İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Fatura Aşımı Ücreti Hakkında Mağduriyet.

Türk Telekom'dan 25 + vergi yani 1,64 TL telsiz vergisi şeklinde bana bilgi verdiler. Yurt içi her yöne aramalar ücretsiz diye bilgi verdiler ve ona göre taahhüt imzaladık. Ancak bu ay gelen fatura yüksek gelince müşteri hizmetlerini aradığımda başka operatörü aradığımı ve bu konu ile ilgi ücret yansıdığını söylediler. Yurt içi her yöne ücretsiz diye taahhüt imzaladığımı söyledim xx operatörü ücretli dediler. Bu görüşmenizle ilgili ücret yansımış dediler. Ücretli mi ücretsiz mi olduğunu öğrenmeniz için bizi arayın diye bilgi verdiler. Yani bu günden sonra bir numarayı arayacağım zaman Türk Telekom müşteri hizmetlerine soracakmışız. Eğer yur tiçi görüşmeler ücretsiz ise faturama yansıyan o ücretin iade edilmesini istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget