1 aydır bağlantı kopması yaşıyorum konu ile ilgili arkadaşlar gelip kontrol sağladılar daha sonra iç tesisatta problem olduğunu söyleyip gittiler. Konu ile ilgili müşteri hizmetleri ile görüşüp elit hizmet talebinde bulundum. Randevu verildi ancak randevu günü ve saatinde hiçbir yetkili gelmedi ve arayıp yeniden bir randevu tarihi veren olmadı. Daha sonra tekrar müşteri hizmetleri ile görüştüm düşük hızlı olduğundan olabileceği ve bir üst tarifeye geçersem sıkıntının olmayacağı bilgisi ile üst tarifeye geçtim ve bugün 13. gün ne gelen var ne giden sorunlu bir şekilde kullandığım internet'e aylık 70 TL fatura ödeyerek saf konumuna düşmem ise cabası. Hayatım da hiç bu kadar stres ve sorunla karşılaşmadım sonuç olarak bütün kabloları koparıp modemi kırıp attıktan sonra taahhüt cezasını bana ödeyip kurtulmamı bekliyorlar. Yazıklar olsun bu kadar kusurlu bir durum olamaz.
Yorum Gönder