Türk Telekom E-Fatura Sorunum! 2 aydır TTNET kullanıyorum ama hala bana e-fatura uygulamasıyla faturamı göndermediler yüz kere kayıt oluşturdular ses yok neye göre fatura ödeyeceğim acaba tebrikler Türk Telekom. Tiny 23:50:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: İnternet Servis Sağlayıcılar Şikayetler Şikayetvar Türk Telekom
Yorum Gönder