İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Çalışanların Müşteriyi Yanıltma Çabası

Adres: Hacı Sabancı Bl Optimum AVM zemin kat 28, 01358 Yüreğir/Adana telefon:0553 293 3*** Bozdoğan Dağ. Paz. Tic. Ltd. Şti. Firması 11 Şubat 2017 saat:12:00-13:00 zamanlarında Türk Telekom bayiisine gittim. Tahmini olarak 18 ay önce almış olduğum cep telefonunun arızalandığı söyledim ve telefonumun garanti kapsamında ilgili servise gönderilerek tamirinin yapılmasını istedim ancak aldığım cevap kurumsal bir firmada çalışanların beni saf yerine koyarak verdikleri cevap beni çok üzdü. Telefonu kendileri alamazmış yetkili servise götürün bize bırakırsanız size telefon çok geç gelir dedi bende olsun dedim bu seferde faturanız yok dedi bende sizden aldım telefon fatura dökümünü talep ettim, dilekçe yaz 7 gün içinde veririz sonrada telefonu getir 1 ay da öyle beklersin dedi. Senin anlayacağın 45 gün sürer diyerek beni saf yerine koyarak mağazadan ayrıldım. İlgili firmadan şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget