20.02.2017 tarihinde saat 12:01'de Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Normalde 45 lira faturam gelmesi gerekiyorken, 3-5 aydır 130-150 lira arası geldiğini söyledim. Onlarda bu durum benim internet aşımından olduğunu söyledi ve tamam dedim. Sonra internet aşımı yapmamak adına bir paket tanımlayalım hattıma dedim ve bana paket önerdi. 6 GB interneti 15 liraya 12 ay taahhüt ile kabul ettim. Sonra bilgi SMS beklemeye başladım. Bekle ki gelsin. Akşam oldu müşteri hizmetlerini aradım ve durumu izah ettim. Görüşmemi yaptığım kişi bana, bugün içerisinde siz Türk Telekom'u aramamışsınız dedi. Ben aradığım saati, dakikasına kadar söyledim ve iyi günler dileyip kapattım. Akşam oldu hala gelmedi internetim. Yine aradım ve durumu anlattım, o beyefendi'' evet bir görüşmeniz var görünüyor'' dedi. İşin özü ben 12 saat internet bekledim hattıma...
Yorum Gönder