Binamız yeni olduğundan dolayı internet kutusu yok ve binaya hat çekilmemiş 5 ay önce başvuru yaptım, sosyal medyadan sorunumu dile getirdim ancak bir sonuca ulaşamadım. Tek yaptıkları insanları bekletmek. İnternette bir çok insanın da benimle aynı sorunu yaşadığını gördüm. Umarım bu kez cevap gelir. 5 aydır mağdurum!
Yorum Gönder