20,02,2017 tarihinde Türk Telekom (Avea) 'dan tarafıma atılan, numara taşıma istediğimizin alındığına dair bir mesaj geldi. Tarafımdan numara taşıma adına hiçbir bir talep olmadı. Müşteri temsilcileri ile görüştüm. Yapacak bir şeylerinin olmadığını, adli makamlara başvurulması gerektiğini söylediler. Benim adıma kendi numaramı, benim isteğim olmadan (ya da 3. bir kişi yapmış olabilir) nasıl taşıyorlar anlamış değilim. Hattım eğer onaydan geçer ise taşınacakmış. Elimde ne sim kart var ne de bir başka bir şey, böyle bir açık, böyle bir mağduriyet nası giderilecek. Bu konuyu adli makamlara taşıyacağım.
Yorum Gönder