İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Bedava Para Ödüyorum

Tivibu'dan şikayetçiyim çünkü geldiler, bir ay önce kurdular kanallar açılmadı, bedava para ödüyorum arıyorum kapatın diye kapatamayız diyorlar aktivasyon olmadan ne kapatılabilir ne de kanallarınız açılır diyor müşteri temsilcileri mahkemeye vermem gerekiyorsa vereyim. Bizler parayı sokaktan toplamıyoruz Tivibu'ya fazladan ödeyecek param yok benim hakkımı aramak istiyorum sadece.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget