Tivibu'dan şikayetçiyim çünkü geldiler, bir ay önce kurdular kanallar açılmadı, bedava para ödüyorum arıyorum kapatın diye kapatamayız diyorlar aktivasyon olmadan ne kapatılabilir ne de kanallarınız açılır diyor müşteri temsilcileri mahkemeye vermem gerekiyorsa vereyim. Bizler parayı sokaktan toplamıyoruz Tivibu'ya fazladan ödeyecek param yok benim hakkımı aramak istiyorum sadece.
Yorum Gönder