05.01.2017 tarihinde Türk Telekom çağrı merkezini arayıp evime internet bağlatmak istedim. Ancak o günden bu yana internetim bağlanamadı. Defalarca arayıp şikayet kayıtları oluşturmama rağmen, insan yerine koyulup bir olumlu ya da olumsuz cevap alamadım. Hiçbir şekilde geri dönüş yapmadılar ve ciddiye almadılar. Gerekli şikayetimi BTK'ya da ilettim. İlgisizlik ve müşteri küçümsemek bu kadar kolay olmamalı.
Yorum Gönder