Türk Telekom'un yurtdışına 90 dk 45 TL'lik paket aldım. Kısa Mesajla paketin kullanımına başlayabilirsiniz dediler. Arama yaptım, dakikaların bitimini sorgulamak için müşteri hizmetlerini aradım ve faturamın 215 TL olduğunu öğrendim. 90 dakikam hala duruyor ve 87 dk normal ücretlendirme ile konuştuğumu söylediler. Şikayet oluşturdular, minimum 24, maksimum 48 saate dönüş yapacaklardı. 2 gün sonra aradım kimse dönmedi. Yoğunluktan 72 saat olabiliyormuş. Tekrar aradım bir gün sonra. Bu kez bir haftayı bulurmuş. Bu durumun bir an önce halledilmesini ve yetkili biriyle muhatap edilmesini istiyorum.
Yorum Gönder