Aboneliğimi kendi aboneliğine geçirmek için yaptıkları teklifte telefon faturamın üzerine 1 yıl boyunca 14,90 TL karşılığında diğer firmaya olan aboneliğimi iptal ederek kendi firmalarına geçirmeyi teklif ettiler ve kabul ettim. Fakat diğer firmayla olan aboneliğimi iptal etmedikleri gibi kendileri yeni bir abonelik açıp telefon hattımı iptal etmişler ve 25 lira olan faturamı 63 lira olarak ödedim. Kendi internet faturaları da 41 lira geldi. Bir çok kez arayıp çözüm bulmalarını istememe rağmen hiçbir şekilde çözüm üretmediler. Aboneliğimi iptal etmelerini istediğimde 340 liralık bir iptal bedeli çıkarıyorlar yani 1 ay abone olduğum ve hiç kullanmadığım halde cebimden 500 lira kadar bir para çıkacak. Bununla ilgili bir çözüm istiyorum.
Yorum Gönder