Bu saat 10 gibi telefonuna gelen hesna diye bir mesaja istinaden hemen ilk fırsata iptal hesna yazdım gönderdim gelen mesajda aboneliğim zaten olmadığı bilgisi iki kez verildi. Saat 18 civarı lira yükledim ancak bu kez 14 TL kesildi. Müşteri hizmetleri Hüsna'ya kesildiğini bildirdi bu defa 9222 mesaj çektim bu kez de bu mesajlara istinaden 10 lira kesildi. Öncelikle bu servise hiçbir objelerim olmadı kaldı ki yazılı mesajla zaten üye değilsin deyip sonra üyeymişsin gibi para kesmedir anlaşılır gibi değil, sonra da çektiğim mesajlardan ücret almaları anlaşılır gibi değil. 24 liranın iadesini istiyorum. Avea menüsünü ben yüklemedim böyle bir talebim işlemim yok lütfen hesna diye bir şeye de üye olmadım kaldı ki paralı hatta parasız borç ismi yapılır bu ney anlamadım. Umarım paramı iade edersiniz gerçekten yapılan işlemi ben yapmadım.
Yorum Gönder