Müşteri numaram:70**** nakil işlemi istedik altyapı yok diye bekletiyorlar. Müdürlüğe dilekçe verdim. 1 ay geçti araya soran olmadı. Müşteri hizmetleri tam bir fiyasko ne yardım ediyorlar ne de bir şey. Bir sürü şikayet oluşturdum. Dönüş yapılacak deniyor. Ama cevap yok aramada yok. 1 buçuk ay sonra Pendik müdürlüğüne gittim hiçbir işlem yapılmamış. Dendi banane zaman yapılır sorusuna cevabı bilmiyorum oldu. Nasıl şirket burası planınız programınız yok mu. Belli değil mi yapacağınız iş. Yan apartmanlarda internet var. Evin 2metre yanında Telekom kutusu var. Halen bekliyorum. Kim biliyorsa bunun hakkında bir bilgi yazsın ben de bileyim. Koskoca Türk Telekom'da bilen kimse yok mu?
Yorum Gönder