Trendyol aracılığı ile 10 Aralık Cumartesi günü aldığım İnci deri ayakkabı 15 gün olmadan açılma yaptı. Trendyol'a yazdım mail attım bana analiz için gönder dediler gönderdim. 21 iş günü dediler 21 gün içerisinde her aramamda bana bilgi veremiyoruz bilmem ne dediler. 24 iş günü oldu arıyorum cevap bekliyorum üst departmana ilettik kayda aldık müdahale edemiyoruz bilmem ne geçiştiriyorlar. Yazık size verilen paraya Trendyol'dan alınan her şey yalan %100 deri diye aldım 15 günde 3 sefer giymemle açılma yaptı. Yazıklar olsun. Bana bir çözüm bulamıyorlar. Şikayetçiyim beni mağdur ettiler.
Yorum Gönder