İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

THY Tarife Değişikliği Mağduriyeti Yaşattı

THY' nin Elite Plus seviyesinde sık uçan yolcusuyum. Dün gelen bir SMS /e-posta ile miller ile satın aldığım Business sınıfındaki 15 Mart Barcelona - İstanbul uçuşumun saatinin 7 saat ileri alındığını öğrendim. Bu değişiklik ile aktarma (İstanbul - Washington) uçağını yakalama ihtimalim kalmadığından hemen aradım. Washington' a bir gün sonra gidebileceğim söylendi. Kendilerine 15 Mart uçağını yakalamam gerektiğini ve gerekirse 14.03' de (1 gün önce) Barcelona'dan İstanbul'a uçabileceğimi söyledim. Bunun üzerine aldığım yanıt 14.03' deki Barcelona - İstanbul uçuşlarında mil sınıfında yer olmadığı idi. Business Class' da yer var ama mil ile bilet alan yolcuyu, Elite Plus' da olsa, ikinci sınıf saydıkları için uçmam mümkün değildi. Tarifeyi değiştiren THY, mil sınıfı diye mağdur eden THY. Şaka gibi ama gerçek!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget