3 gün önce bilet aldım, telefondan beni son sayfaya yönlendirmedi. Mesaj gelmedi sonra aradım mesaj geldi okey sıkıntı yok dedim. Check in yapacaktım rezervasyonunuz biletlenmemiştir dedi. Aradım tekrar sonra biletinizi iade etmişsiniz ve bloke olmuş kartınızdan iki kere çekim olmuş dedi. Geri dönüş de olmadı. Ortada kaldım resmen. Bir sürü param gitti ama çözüm yok. Kimin hatası belli değil. Bu çok kötü bir şey gerçekten diyecek kelime bulamıyorum sinirden.
Yorum Gönder