Ben böyle bir işletme görmedim. Sevgililer gününde Etiler'de güzel bir mekan diye tavsiye edildiği için rezerve yaptırdım. Öncelikle cam kenarında oturduk açılır camlar kapalı olmasına rağmen titremekten konuşamadık şal istedik 1 saatte geldi. Neyse dedik idare ettik aşk çorbası dedikleri bir şey geldi bildiğin bardakta domates çorbası, ufak ara sıcaklar geldi hiçbir şeye benzemiyor. Saat 19.15 'te geldiğimiz mekana ana yemeği 10 defa rica ederek saat 22:30 da getirtebildik. Etrafa baktığımda aç gözlerle bekleyen bir çok masa vardı biz acele şekilde gelen pişmemiş eti yiyerek mekandan çıkarken saat 22:50'yi gösteriyordu kimsenin masasına daha ana yemek gelmemişti. Böyle bir mekan işletiliyor böyle bir günde bu şekilde hizmet verilmesi şaşırtıcı. 2 kişi için 390 TL para verdim yediklerimi toplasan 50 TL yapmazdı gerçekten yazık hiçbir şeye değmedi.
Yorum Gönder