Sorunum cihaz 20 iş günü dolduktan sonra elime ulaştı ve cihazım aynı sorunlardan dolayı 4 defa service gitmesine rağmen hala yedek parça beklenmektedir diye mesaj geliyor. Cihaz değişimi veya ücret iadesi talep ediyorum Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanuna dayanarak Tüketici Mahkemesine şikayette de bulanacağım müşteriyi saf yerine koymanızdan bıktım usandım. Paramızla rezil oluyoruz resmen ya kesinlikle tamir kabul etmiyorum. Değişim veya ücret iadesi talep ediyorum bir daha da Teleservice'nin yanında geçmem artık.
Yorum Gönder