İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Teleservice Cihaz Kendiliğinden Kapanıyor!

14 Ocak 2017'de Türk Telekom'aldığım TT175 marka cihaz kendiliğinden kapanmaya başladı. Cihazı aldığım Türk Telekom bayisi 'kendilerinin bir şey yapamayacaklarını Yurtiçi Kargo ile Teleservice'e göndermemi' söylediler. Fakat cihazı sorunu bildirmem gerekli internetten müşteri hizmetlerinin numarasını aldım. Fakat telesekreter dışında kimseyle görüşemedim. İnternetten 'cihaz arıza formunu' doldurmak istedim sürekli hata verdi. Garanti belgesindeki numaraları aradım birçoğu TT175 için ücretli tamir yaptıklarını söyledi. Bu nasıl bir mantıktır servis olarak belirtilen noktalar garantili cihaza neden ücretli onarım yapıyorlar? Cihazı aldığıma pişman oldum, Casper ya da Samsung'ta böyle sorunlar yaşamamıştım, yani ne servisten ne de Türk Telekom'dan sorunuma çözüm bulabildim! Bu şikayetleri okuyan yetkili arkadaşlar lütfen şikayetimi dikkate alın. Ben böyle sorumsuzluk görmedim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget