İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

TEB Kart Aidatı Çekiliyor

Yüklü meblağlarla kullandığım ve düzenli olarak ödemelerini yaptığım ek kartımdan yıllık kart aidatı çekiyorlar. Normal kartımdan da aynı işlemi yapıyorlar. Telefon bankacılığı ne yazık ki olumlu cevap vermiyor. Zaten vermiş olduğu tüm bonusları bu şekilde geri alıyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget