Yüklü meblağlarla kullandığım ve düzenli olarak ödemelerini yaptığım ek kartımdan yıllık kart aidatı çekiyorlar. Normal kartımdan da aynı işlemi yapıyorlar. Telefon bankacılığı ne yazık ki olumlu cevap vermiyor. Zaten vermiş olduğu tüm bonusları bu şekilde geri alıyorlar.
Yorum Gönder