İstanbul'dan bir firmadan aldığım iki adet televizyon ikisi de kırık ve arızalı geldi. Birisinin kargo kutusunda defo diğerinde bir şey yoktu. Ama kargo gediğinde birini aldı diğerini almadı. Almayan kargoda ki TV de ekranda logonun üstünde fişe taktığımda garip gerip şekiller çıkıyordu. Firmayı aradığımda bana biz malları sigortalı yüklüyoruz bizden kaynaklı bir sorun yoktur i. Kargonuz bize mail atsın bildirsin denildi. Kargonun ist. Çağrı merkeziyle görüştüğümde bizim mail atmak gibi bir yetkimiz yok denildi. Yani elimde kalan TV'nin kargo tarafından alınıp ya iadesini ya da yeni sağlam bir TV ile değişmesini istiyorum. En kısa sürede beni bu konu hakkında bilgilendirir iseniz çok memnun olacağım Sürat Kargo.
Yorum Gönder