Her akşam internetim gidip geliyor daha önce de yazdım aradım şikayetimi hep söyledim belli bir sorun olduğunu ekibin gelmesini söyledim mesaj yoluyla düzelttiler. Bir daha aradım aynı şekilde mesaj yoluyla düzeltildi arızanın hatlarda olduğunu göre göre hala ekip gelmedi bakmaya bugün yine aradım "gelecek" dediler. Sorunu gördüm 4 sinyal kopması yaşamışım sadece akşam 6'ya kadar ki kopmalar "bu hat değeri düşük internet kurmadaki hıza uymuyor" dediler iyice şaşırdım hız uymuyorsa ekip interneti niye kurdu peki bu kadar uzun niye sürdü mağdurum bir taraf olarak uzun zaman bekledim böyle her seferinde bekleyecek miyiz bu beklediğimiz süre ne olacak?
Yorum Gönder