1 Şubat 2017 tarihinde kendi evimde kullandığım Superonline internet hizmetini kardeşimin evine nakil işlemlerini başlattım. Bugün 21 Şubat 2017 ve hala internet yok. En az 20 kez çağrı merkezini aradım. Arıza kaydı bıraktım. Ancak sorunun Telekom'dan kaynaklı olduğunu söyleyerek başlarından savdılar. Hala beklemekteyim. Kullanmadığım internetin faturasını gönderdiler ve ödemek zorunda olduğumu söylediler. Yetkililere bu sorunun ulaşmasını ve bir an önce çözülmesini istiyorum.
Yorum Gönder