Yaklaşık dört ay gibi bir süre zarfı içerisinde 55" (140 ekran) televizyonumu Sunny yetkili servislerine yolladım. Ürünün değişimi için onay verdiğim halde dört aydır mağdur durumdayım ve Sunny yetkili birimleri bu konu ile alakalı hiçbir yardımda bulunmuyor. Sürekli kaydınız alındı aciliyetiniz belirtildi diyerek tarafımızı oyalamaktan başka bir şey yapmıyorlar. Olan bize oluyor garanti süremizde bunların yüzünden akıp gidiyor ne yapacağız bilmiyorum.
Yorum Gönder