Vodafone olan hattıma kesinlikle hiçbir onay vermediğim İddialı Videolar Servisi'nden 02.02.2017 tarihinde "aboneliğiniz başladı" diye bir mesajı geldi! 56 TL faturama yansıtılacakmış! Bu tamamen haksız kazançtır. Onay verilmeyen, hatta onay bile sorulmamış bir aboneliği başlatıp bir de para istemek sanal bir suçtur! 14.02.2017 tarihinde de 6021 numarasından "Eglencix aboneliğiniz başladı" diye bir mesaj geldi. Hiçbir onay vermedim. Vodafone'da numaralarımızı bu hizmetlere satarken memnun, faturayı alırken memnun ama şikayet için aradığımda ise özel servislere bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar. Vodafone bu haksız kazanca ortak olduğu için hattımı kapattıracağım, Vodafone ve bu özel servisler ile ilgili savcılığa suç duyurusunda bulunacağım, ne kadar yasal hakkım varsa kullanacağım. Faturama yansıyan her kuruşumu geri istiyorum.
Yorum Gönder