Garantisi mevcut olan Sony cep telefonum bozuldu, garantiye yolladım. Sony malını kabul etmedi, görünürde kullanıcıyla ilgili bir şey olmamasına rağmen kullanıcı hatası diye ürünü reddetti, üstüne para istedi. Oysa kendilerinden kaynaklanan bir durum. Telefon cepte yamulmuş, ana kart yanmış! Telefonu nerede taşıyalım? Var mı böyle şey? Plastikten yaptınız o zaman telefonu! Nerede taşıyalım telefonu, bari yanında taşıma kılavuzu da verseydiniz. Düşürülmemiş, kırılmamış herhangi bir hasarı yok. Telefonun fotoğraflarını da şikayete ekliyorum. Daha fazlasını bilsek elektronikçi olurduk. 3 aydan bu yana herhangi bir gelişme yok. Mağduriyetimizin acilen giderilmesini istiyorum.
Yorum Gönder