Ürün siparişi verdim yanlış ürün yolladılar, aradım yanlış olduğunu söyledim kusura bakma bize yolla istediğin ürünü yollayalım dediler. Ürünü Aras Kargo'ya verdim yolladım bir daha ne ürünüm geldi ne de 300 TL param iade edildi. Bunlardan şikayetçiyim şimdiden.
Yorum Gönder