Şişli Belediyesi hizmet falan yok kötü bir ilçe Belediyesi şahika sokakta anayol'a bağlantı olan sokak tam 5 senedir kapalı 100 defa söyledik şikayet ettik hep açıcağız açıyoruz vesaire geçiştirdiler! Genel başkanları da çıkmış oy istiyor? Bir ilçe belediyesini yönetemeyen 10 metre sokağı açtıramayan partiye nasıl oy verelim de koca ülkeyi emanet edelim söyler misiniz?
Yorum Gönder