İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Şişli Belediyesi Bir Senedir Açılmasını Beklediğimiz Sokak

Şişli Belediyesi hizmet falan yok kötü bir ilçe Belediyesi şahika sokakta anayol'a bağlantı olan sokak tam 5 senedir kapalı 100 defa söyledik şikayet ettik hep açıcağız açıyoruz vesaire geçiştirdiler! Genel başkanları da çıkmış oy istiyor? Bir ilçe belediyesini yönetemeyen 10 metre sokağı açtıramayan partiye nasıl oy verelim de koca ülkeyi emanet edelim söyler misiniz?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget