Siemens'ten 650 TL'ye aldığım ütü masası bir seneyi doldurmadan açıp kapatma yerinden yani en sağlam olması gereken yerden kırılmıştır. Şimdi bana ürünün tamir edilemeyeceği ve değişmesi gerektiği söyleniyor. Değişim için 15 gün bekleyip 350 TL ilave ödeme yapmam isteniyor. Aksi halde kullanılamaz haldeki ürünü bana iade edecekler. Ürün TN10100, bunun adına kendi paranla rezil etmek deniyor.
Yorum Gönder